
Nyhetsbrev
Nyhetsbrev er den mest kostnadseffektive kommunikasjonskanalen på markedet. Med IDA får du et system du enkelt mestrer og som ivaretar din data, samt personlig oppfølging av egen kontaktperson.

Komplett med alle funksjoner
Enkelt trenger ikke gå på bekostning av funksjonalitet. Med IDA får du et komplekst system med alle funksjoner du trenger, laget i en plattform som er intuitiv og brukervennlig.

Enkelt men kraftfullt
Hvorfor gjøre det komplisert når det kan gjøres enkelt? I IDA bygger du lekande lett nyhetsbrev med vår brukervennlige drag and drop-editor, og oppnår samme gode resultater som den avanserte koderen. Du lærer deg raskt og kan skape stilige og profesjonelle nyhetsbrev på null tid.
Alltid up-to-date
IDA inneholder mange smarte funksjoner og utvikles kontinuerlig. Vi følger nøye med på markedet og kommer stadig med nye funksjoner for å gjøre løsningen enda mer komplett.
GIF og video
Spesialtilpasset mobilversjon
Dynamisk innhold
Tilpassede felt
HTML-blokk

Norsk leverandør - trygt og sikkert
Med IDA får du et system som er skreddersydd for det norske markedet.
Lagring
Vi lagrer all data i Norge. Personopplysninger lagres enkelt og sikkert i IDA.
Lover og regler
Vi forholder oss til norsk lov om personvern samt EU's GDPR-direktiv.
Brukeropplevelse
Vi har servere i Norge.
Det ger økt hastighet og en bedre brukeropplevelse.
Support
Vi har gratis support på norsk. Du får raskt svar på telefon, chat og e-post.

Len deg tilbake og la IDA gjøre jobben
IDA er alltid logget på, selv når du er logget av. Med vår Marketing Automation løsning treffer du kunden med rett beskjed til rett tidspunkt. Design din egen automatiske kundereise, så går resten av seg selv.
Få full innsikt med innebygget statistikk
Kartlegg trender og finpuss din kommunikasjonsstrategi. Statistikken i IDA oppdateres kontinuerlig så du alltid har full oversikt over dine utsendelser.

E-post + SMS = sant
Selv om nyhetsbrev er en effektiv kommunikasjonskanal, vil du noen ganger nå ut direkte til kundene med kort, men viktig informasjon. Ved å kombinere E-post og SMS styrker du effekten av utsendelsene dine.